Saturday 25 December 2010

Noel Yortulu bir gunde Sydney :)


Gunlerden beri sokaklarda bir heyecan, bir kalabalik… Millet kime ne hediye alacagini sasirmis durumda. Dukkanlar dolup dolup tasiyor ve cilgin indirimler dort bir yanimiz sarmisken, kendimi saldirmamak icin cok zor tutuyorum.

Gugo belki bir kac kez gordu ama, ben ilk kez bu kutlamaya sahit oluyorum. Gunler oncesinden aldigimiz, evimize yarasir miniklikteki cam agacimizi ellerimle susledim. Ofisteki bir iki arkadasimin, bu gece yarisi (adettenmis) acmami istedikleri supriz hediyelerimi alinca, dedim ki e biz de kuralina gore oynayalim oyunu… Gugo ile anlastik, Sali gunu ogle arasinda vurduk kendimizi alisverise… Aksama cam agacinin alti kutularla dolmustu. Her gecisimizde ayaklarim kutulari hafiften yokluyor, bari birini acamanin yollarini ariyordum. Saya saya gunler gecti ve iste bugune, yani Noel arifesine geliverdik. Hristiyanlarin dini bayrami bizim eglencemiz oldu. Aslinda onlar icin de eglence… Su anda her ikimizde is yerlerimizdeyiz ancak is var mi derseniz.. yok yok blog yazmak, arkadaslarla ofis geyigi yapmak var derim :) Oyleki ogle yemeginden sonra sokaklarda Rudolf kiliginda gezinen arkadasimla bir foto cekeyim bile dedim. Gun gecmiyor ki sokakta bir geyik, bir Santa, bir Elf gormeyelim. Acikcasi noelin yakinda bitecek olmasina uzuluyorum. Her yer eglenceye, kostumlere boyanmisti oysaki…




Ofis girisinceki buyuk cam agacimizla ben-sagda
Sokaklardaki rudolf Jeremy ile ben-solda






Bugune gelmeden once tabi baska kutlamalar da oldu. Domain’de gectigimiz haftasonu Carols in Domain senliklerine katildik. Binlerce kisinin geldigi parkta yer bulmak biraz zordu ama harika bir noktayi kaptik, matimizi serdik, ayakkabilari da cikarinca ohhh bir keyif bir keyif! Hemen yan komsumuzla ahbap olduktan sonra saraplarimizi icmeye koyulduk. Ortalik panayir alanina donmustu.

Daha sonra da gosteri basladi. Basta cok keyifli olan sarkilar, bir sure sonra biraz miyir miyir, boyle nasil desem… muhallebi gibi oldu :P Ama Danny ve Elly ile muhabbet keyifliydi. Gecenin sonunda eve donerken havai fiseklere de sahit olduk ya daha ne isteriz!




Cumartesi gunu miyirtili Carol’lari dinledikten sonra bizi acsa acsa Bon Jovi acardi. Haftalar oncesinden ‘cilgin hayran’ Gugo’nun aldigi biletlerimizle, once Centennial Park’a gittik.


Biraz kuslara bakip, oranin enfes mi enfes hamburgerini yedikten sonra yolumuzu, konserin olacagi Sydney Stadyum’u icin Moore Park’a cevirdik. Erkenden gidip icerde yerimizi aldik.


Ben cok hayrani olmadigim Bonbon’u gorunce, cok hayran olmaya karar verdim! O ne oyle yarabbim!!! Adam yagmurun altinda gik demedi, sesi titremeden, sanki cd calarcasina soyledi de soyledi. Muhtesemdi!


Tam yanimda heyecanla tum sarkilari sesinin en guzel halleri ile soyleyen sevgili goncam icin 6gb’a yakin cekim yaptim. Sahneye 1 dakika bile gecikmeden cikan Bonbon,20 dakika gec bitirdi sapsahane konserini. Konserin en guzel yani kimsenin ustuste olmamasi oldu. Binlerce kisi cabucacik cikiverdik konser alanindan. Cok rahat ve keyifle oldu bitti hersey.


Evet bu sefer sanirim gercekten yeni yilda gorusmek uzere diyorum… Herkes yeni yili saglikla, mutlulukla karsilasin…







4 comments:

  1. HERŞEY MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR,YENİ YILDA HERŞEY GÖNLÜNÜZCE, SAGLIK VE MUTLULUKLAR İÇERSİNDE OLSUN.ARTIK YENI YIL KUTLAMA ŞENLİKLERİNİN BLOGUNU BEKLIYORUZ HEYECANLA, HANDISH'IN MUHTEŞEM KALEMINDEN VE DE GUG'IN FOTOLARIYLA:)))

    ReplyDelete
  2. Bomba noel yav.. -8 derece burasi donduk..:)

    ReplyDelete
  3. Yeni yilda hersey gonlunuzce olsun..
    En yakin zamanda cocuklarida (gizli dilek >:)alin gelin temelli... benim dilegim budur yazin agacin bir kenarina cok optum ikinizide:)))

    ReplyDelete
  4. Handos ve Gugu,
    Her zaman helecanla bekliyorum blogunuzu. Bu ara kacirmisim geciktim!
    Yani beni en cok bu seferki blogda Avustralya'da yoldan gecen adamlari ceviririp Rudolph Mudolph koluna takilma kismi cezbetti. Dort gozle oraya gelmeyi diliyorum. Bu blogu sevgili kocam okumadigi icin de cok mutluyum:)))))))))))))
    Ayrica bu Bonbon gercekten cok super sesli bir insan olsa gerek. Yoksa Gurol'un yaninda sesi nasil sana guzel geldi, hala dusunmekteyim:)
    Sizi cok seviyorum! Cooooooooooook mutlu bir yil diliyorum. Umarim bu yil cok sevdiginiz insanlar sizi ziyaret eder (en basta en cok sevdiginiz:P)

    ReplyDelete