Friday 11 June 2010

Artik benim de bir isim vaaar :)

Gelelim Sydney'de Is Imkanlarinaaa... Gunluk hayatimiza benim peroyodik is gorusmelerimde girdi bu donemde. Sansliyim, bu ulkede hizmet sektoru onemli bir sektor. Buralarin buyuk bir recruitment firmasindan tatli bir kiz ulasti bana. Gittim gorustum kendisi ile, ne is yapmak istedigimi, yapabilecegimi anlattim. Onunda 5 ay once Londra’dan buraya tasinmis olmasi, beni daha iyi anlamasini sagladi. Ardindan bana is gorusmeleri ayarlamaya basladi. Guzel ve buyuk firmalarla gorustum. Guzel seyler ogrendim 2. Gorusmelere davet edildim. Ancak o arada, bunlarin hepsini sollayacak bir teklifle karsilastim. Baska bir recruitment firmasindan ulastilar bana. Iste aslinda blogu yazamamamin en buyuk sebebi!!! Canima okudular. 4 kez gorusme yapildi benimle. Amerika merkezli firma oldugu icin gunun alakasiz saatlerinde telefon kulagima yapisti. Minimum 1 saat oldu . Veee uzun bir gorusme maratonundan sonra, 1 Temmuz itibari ile baslayacagim yeni is yerim bugun belli oldu :) Oracle kadar buyuk olmasa da, kendi konusunda lider bir software firmasi olan Blackboard yeni adresim olacak. Heyecanliyim, mutluyum... Alistiktan sonra ofis ortamimdan fotolarla karsinizda olacagim :)














6 comments:

  1. Aman da geleceğe umutla bakan kızılım beniiiiim :)) .. Umudun hiç sönmesin yaflum, orda da ortalığı yak kavur :)

    ReplyDelete
  2. Canım hayırlı uğurlu olsun, çok sevindik senin adına, darısı Gügo'nun başına inşallah, yeni bir sayfa başlıyor,işte şimdi gerçekten oralı oluyorsun... Yolun açık olsun Handecim. :)

    ReplyDelete
  3. HANDECIM OFIS GIYSILERINLE PEK GUZEL OLMUSSUN, ÇOK SEVINDIM, SEN BLACKBOARD'UNDA DUMANINI ATARSIN VALLA. BAŞARILAR DILERIM TEKRAR, HAYIRLI OLSUN, ŞİMDİ ARTIK OFİS RESİMLERİNİ VE İLK İNTİBALARINI BEKLEYECEGİZ MERAKLA, YAW BIZI ÇOK MERAKLANDIRIYORSUNUZ, NE GÜZEL:)))

    ReplyDelete
  4. Hadi hayırlısı Handecim,
    Yeni işinde buranın son 2 ayında olduğun gibi olursan başarı kesin...
    Aşkın.

    ReplyDelete
  5. Hande! ITci oldun ha sen de...(kafiye oldu)Tebrikler Hande..ITci oldun sen de..(yine kafiye, duruyorum devam etmicem)
    cuk oturmuş iş. oracle'da da eğitimle ilgili idin şimdi yine blackboard hem software hem eğitim güzel olmuş..başarılar ve boool kazançlar!

    ReplyDelete
  6. Başbakanınız değişmiş hiç haber vermiyorsun. Cıkcıkcık. Avustralya'nın ilk kadın başbakanı oluyormuş kendisi. İkinci Çiller vakası olmaz umarım. :)))

    ReplyDelete