Sunday 27 March 2011

HG Downunder’dan Duyuru..

GELIYORUUUUUUZ...!

Herkese ayri ayri soylemeye basladigimiz TR’ye gelis tarihimiz kesinlesti. Ayirttigimiz biletlere bakinca bile icimiz kipir kipir oluyor. Basta “3 hafta ohh ne uzun” dedik demesine ama simdi dusunuyoruz da, 3 hafta dedigin kus kadar. Her anini guzel degerlendirmek icin hasas planlar yapicaz. Yer yer Gugo ayri, ben ayri olacagiz… amaaan gonuller bir olsun yeter, degil mi? 3-4 gun sonra ben Ankara'ya gececegim, gezecegim, gorecegim..

Benim, oncesinde bir Amsterdam gezim olacagi icin Avrupa sinirlarina ben 3 Temmuz’da giris yapacagim, esim efendiyle 9 Temmuz sabahi Istanbul Ataturk Hava Limaninda bir araya gelecegiz. 28 Temmuz Persembe gunu de geri donus icin yola cikacagiz. Sonuc:



                            9 Temmuz Cumartesi Istanbuldayiz!

3 comments:

  1. harikasınız :)

    bu arada gecen yıl bu zamanlar aklıma geldi... eli kulagında 1 yıl olmak uzere di mi? uzaktan kah cabucacık kah uzuuuuun gecmis gibi geliyor ama, esas size sormak lazım

    ReplyDelete
  2. Oooh hadi bakalim..Umarim bir yerlerde kesisecegiz.. Bu arada yeni blog tasarimi sablonu olmus ya...

    ReplyDelete
  3. @Pelin, saka maka 1 yili devirmeye az kaldi. Ona ozel bir blog dusunuyorum :)

    @Ongun, ay umarim kesisiriz :) Bu sablon benim de icime sindi, ama ne yazik ki herkes goremiyoe :(

    ReplyDelete