Sunday 8 August 2010

Roller-Blade Heyecanimiz!

Gectigimiz hafta Hyde Park’de yuruyusumuz sirasinda gordugumuz patenciler, bizi iyice gaza getirince bu haftasonu Moore Park, Entertainment Quarter’da paten dersi almaya gittik. Yeni arkadasimiz Mira’ da bize eslik etti. Teorik egitimimizi tamamladiktan sonra, pratige cimde basladik. Birkac dakika cim ustunde dondukten sonra, gercek alana ayak bastik :)

Sevgili tatli esim, yeni dogmus bir tay tatliliginda suzuldu pateni ile :))) Mira ve ben onceden buz pateni denedigimiz icin biraz daha rahattik belki ama bu dusmemizi ve komik anlar sergilememizi engellemedi :)
Basta Gugo bu isten tahmin ettigi keyfi almadigini dusundu. Fakat 2 saatin sonunda bu fikir yerini “biraz daha deneyelim canim bu isi” ne donmeye basladi. Hepimiz dayak yemise dondugumuz icin kurt gibi acikmistik. Sonrasinda yemegimizi yedik ve gunesli Cumartesi gununun tadini cikarmaya devam ettik.

Simdi hedefimiz, birkac ders daha alip, isi iyice kavrayabilirsek, Sydney sokaklarinda patenle gezmek! Tabi dizlik, diresiklik, elcik ve kaskimizla...


2 comments:

  1. GUGOCUM, ÖNCELİKLE FIVE D HAYIRLI OLSUN, BAŞARILARININ DEVAMINI DILIYORUM, BU ŞİRKETİ 6.BOYUTA SEN TAŞIYACAKSIN İNŞALLAH.
    SİZİ YOLUN ORTASINDA GORUNCE PEK ŞAŞIRMIŞTIM, MEGER KOŞU ICIN BOŞALTILMIŞMIŞMIŞ...
    PATENLE HARİKASINIZ CANLARIM, ÖPÜYORUM.

    ReplyDelete
  2. Gürolcum bende Selcukta cok sevindik cok cok tebrik ediyoruz, opuyoruz:)) Bu arada paten olayina cok sevindim en fit eden spor olarak geciyor biliyorsunuz hem de oradalar heryerde gezebilirsiniz cok zevkliiii:))))

    ReplyDelete