Saturday 24 July 2010

Lochischa'nin Yeni Isindeki Ilk Gunleri


Bir cogunuzun bildigi uzere, 1 Temmuz’da baslayacagim isime, ofisteki yenileme calismalari sebebi ile 12 Temmuzda basladim. Bugun itibari ile 2. Haftam bitti. Herkes dogal olarak bu donemin nasil gectigini merak etti. Ulasabilenler bana ulasti. Digerleri icin bir ozet gecmek istedim.

Is yerim evime 15-20 dakika yurume mesafesinde olmakta birlikte, sehrin tam da gobeginde. Yani Maslaktaki Boyner kapandi diye uzulmustum de, Afrodit ve diger minik yerler icin ofisteki bazi arkadaslari cekistiriyordum ya... hah iste ofisten cikinca her yer alisveris icin mekan dolu!!! Cok tehlikeli cook!

Ay ben isi anlatacaktim degil mi :P

12 Temmuz gunume sevgili direktorumun beni ogle yemegine cikarmasiyla, guzel bir baslangic yaptim. Bazi masalarin ofise tasinmasi Pazartesi’ye sarktigi icin ogle saatinde gelmemi rica etmisti kendisi. Yemekten sonra ofis arkadaslarimla tanistim. Toplamda 12 kisi civarinda olan ofis nufusu, uzaktan calisan ve diger sehirlerde yasayan satiscilarin gelip gitmesiyle bazen daha fazlalasiyor. Bu 12 kisinin taabiyeti, Srilankadan, Filipinlere, Amerikadan, Avustralyaya, Endonezyadan, Singapur’a kadar uzanirken, fikraya bir de Turk katildi simdi :) :) Masamin yeri patronum sagolsun, cillop! Arkamdaki camdan deniz ve Opera Binasinin bir kismini goruyorum. Odada biri Filipinli, biri Singapurlu 3 kiziz. Cekik arkadas Marketing isi yaptigi icin biraz gurultulu calissa da, biz ‘ne gurultuler duyduk Oracle’da’ kategorisinden, hayatimdan memnunum :) :) Ofisin gerisi, kaderim midir nedir :) SUPPORT’cularla dolu. Oracle’dakilerden tabiki iyi OLAMAZ ama tatli insanlar. Tabi bu yorumlar icin cok erken, TC dekilerin de gercek yuzunu son iki ayimda gormustum :) :) :)


E tabi insan eski is yeri ile karsilastiriyor, cok yeni oldugu bir yerde kendini. Gayet keyifli ve hossohbet ortam (bazen hizli konusuyorlar ve ben anlayamiyorum ama) var. Halim vaktim yerimde. Urunleri ve accountlari ve kisileri tanimaya calisiyorum henuz. Gene burda da ‘herbir isin ahanda tam ortasindaki’ kisi’ rolunu ustlendigim icin bunlari anlamam biraz zaman alacak. Is dunyanin her yerinde ayni, insanlar, satiscilar, operasyoncular... hiiim minik bir farkla.

Eylul’de buranin kuzeyindeki bir sehir olan Cairns’de sirketin bir eventi olacak. Orda bana da bir gorev verildi. Tabi hazirliklar icin, Pazartesi-Carsamba arasindaki evente, benim 2 gun onceden, (yani Cmts ve Pazar gunu) orda olmam gerekecek. Bu durumda, calisan hakkini korumak icin Pergsembe ve Cuma bana otomatik olarak izin verildi. E bu durumda Gug’e 1 hafta, bana da 4 gun tatil gozuktu. Merak edenler icin Cairns kuzeyde, icinde Dev Mercan Resiflerinin oldugu, tropikal bir sehir! Hande, Erdem, Simge...vs dalan arkadaslarimiz icin de dalicaz :)

Sonuc olarak, hayatimdaki ilk yurt disi is tecrubem simdilik cok iyi gidiyor. Mutluyum! Pazarlarim dertli tasali gecmiyor. Ben buna gunesli gune uyanma ve ise yuruyerek gitmenin cok etkili oldugunu dusunuyorum.

Oracle’daki arkadaslarimi ozluyorum. Ne de olsa 3 yil, haftanin her gunu ordaydim di mi ama :)

Opucukleeer!

2 comments:

  1. Handecan, kutlarim! Cok mutlu gozukuyorsun! Hep boyle gider insaallah! Cairns'de benim icin de dal, fotograf yolla.
    Hayvanat bahcesi yazini da okudum. Valla uzun uzun yaz, ben hic sikayetci degilim, baymiyorum da! Amma velkin Cove adli belgeseli izledikten sonra hayavana bahcelerini cok sevmeme ragmen karsi olmaya basladim. Hala kafam karisik!
    Muahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. Hande'cim,
    Blogunu keyifle takip ediyorum, adeta sizlerle birlikte orada gibi hissettim, hatta siz burada olduğunuzdan daha yakın hissediyorum kemdimi size desem abertmış olmam. Biz de seni özlüyoruz, her ne kadar gerçek iğrenç yüzümüzü son 2 ayda göstermişsekte, biz son 2 ayda biraz daha iyi tanıdığımız Hande'yi çok sevdik --Gügo seni de sevmeye başladık, tanırsak daha da severiz :o)))).
    Çok güzel yazıyorsun, devam...
    Herşey gönlünüzce olsun.
    İstanbul'dan sevgiler.
    Aşkın Şenel

    ReplyDelete