Wednesday 10 October 2012

Hande’nin Baby Shower’i



En son blogdan bu yana oooh neler olmus neler! Ay cok heyecan yapmayin, benim daha da dombiliklesmemden baska birsey olmadi J Ha bir de gectigimiz Cumartesi, 6 Ekim gunu 17 kadini eve dolusturup “ Baby Shower” imsi yaptim. Aman bu da nedir diyenler icin kisaca, turkcesi Bebek Dusu J olan, dogum oncesi hamis insana yakin arkadaslari tarafindan yari supriz olarak duzenlenen bir kutlama ve bir araya gelme cesidi. Bu kutlama bizim geleneklerimizde olmayip, bati kulturunden calinmistir. Tabi benim icin boylesi bir organizasyonla ugracasak cilginliktaki tum arkadas ve kuzenciklerimi Turkiye’de biraktigim icin is basa dustu.


Yeni evimize tasindigimizdan bu yana yapmayi planladigim burdaki adiyla “housewarming” yani “ gelin bakin biz yeni bir eve tasindik, ayaginiz alissin” partisini bir turlu yapamamistim. Parca parca gelen arkadaslarin disinda bir grup evimize hic gelememisti. E araya hamilelik yorgulugu da girince… eh dedim hamileligin son doneminde yapayim bari bunu. Tam bati gelenegindeki hali olmasa da, yari annelerimiz tabiri ile “Gun” yari burdaki tabirle “Baby Shower”imi yaptim gectigimiz Cumartesi gunu. 

Neredeyse 2 ay once emaille organize ettigim gune katilim coskulu oldu! Ancak gun itibari ile hava durumu tercihim pek de coskulu degildi. Bir gun oncesinde 31 dereceyi bulan sicaklik ve cilgin gunes, parti gunu yerini cilgin yagmur ve 19 dereceye birakti. Tatli Gugom, evi ve bahceleri guzelce yikadi, temizledi yorgunlugunu tum gece bar bar gezerek atlatirken, ben evde milleti beklemeye koyuldum. Neyseki yagmur, onlar gelmeden hemen once kesildi. Oncesinde bir cateringle mi anlassam diye dusunmustum ancak bir iki kisi “herkes bir tabak yemek getirse bu is tamam!” deyince, aklima yatti. Boyle de misafirlik mi olur demeyin?
33 haftalik bir hamis icin 17 kisilik yemek hazirlamak cok zor olacakti. Tatli arkadaslarim beni kirmadi ve muthis leziz birer yemekle geldiler. Masamiz envayi cesit tuzlu ve tatli ile doldu tasti. Tasti kismini ( gunlerden Persembe) hala tuketiyoruz.  Turk-Aussy karisimi ya… masamizda pide, borek, cacik, kemal pasa tatlisi, kisirdan, cesit cesit cupcake ve cookie’lere hersey mevcuttu. Mutfagin bir kosesine, cayci, cay bardaklari ile kucuk bir cayhane olusturdum. Yabancilar tarafindan da bayagi ragbet gormesi pek hosuma gitti.


Misafirlerin bir kismi bahcede masanin civarinda sohbete dalmisken, bir kismi da icerde onceden hazir ettigim “ahsap boyama” isiyle ilgilendiler. Daha cok Turklerin ilgisini ceken eglence sonucunda, kizimiza harika oda susleri cikti. Aklimda, bugunden hatira kalmasini istedigim keyifli bir iki aktivite vardi. Arasindan boyamayi secmek akillica oldu diye dusnuyorum simdi.

Yemek-icmek faslinin bitimine dogru, sira hediyelerimi acmaya geldi. Paketler teker teker acildi ve dodik kizimizin ilk hediyeleri odasina yerlerini buldu.

Herkese keyifli gun ve hediyeleri icin tekrar tesekkur ediyoruz.  Bir sonraki bulusmamizda insallah gobekteki sirinlik muskasinin gul cemalini gorecegiz. Saglikla…
Serra



Nicky


Mujde ve Sheila
Fleur


Sarah

 

1 comment:

  1. sen ne güzel bir hamilesin öyle. dünya kadar olmuş göbee rağmen, eteğin, botların, makyajın süpersin.
    resimlerin hepsi cok guzel çıkmış, tam bir baby shower olmuş.
    yaratıcı bir seyler yapıp bebişe sunma fikrine bayıldım. ahşap boyama ne güzel fikir. eminim ki ufaklık oynarken çok eğlenecek.

    ReplyDelete