Sunday 27 May 2012

Candemir’lerin Avustralya'yi Fethi- 2012


Gene arayi cok uzun tutunca neresinden baslayacagimi bilmedigim bir yazi yazmaya karar verdim. Aslinda bu sefer rekor uzunluga ulastim. Kendimi tebrik ediyorum! E napalim, “Hadi blog yaz!” diye tezahurat eden okuyucularim yanimda olunca, yazamadim…

Son yazima bakiyorum da, Niyano’lu gunlerle kapiyi kapatmisiz. Sonrasinda Ayfer Anne ve Munir Babayla dolu dolu bir 3 ay gecirdik. Belki de Sydney’in en guzel mevsiminde geldiler. Evde bahcenin tadini cikardik, barbekuler yaptik, misafirler agirladik, istahla cesit cesit yemeklere gomulduk. Upuzun bir sure mutfaga girmemenin mutlulugu, liseden- universiteden kalma anilarimi hatirlatti.  Her aksam gelisimizde hazir sofraya oturmanin keyfi  ayrica paha bicilmezdi J Bir evin en onemli hayat belirtisi yemekten sonra temizlik,  gittiklerinde beni en derinimden vuracak alan oldu. Haziran ayindan itibaren yeniden ev temizlemeye baslamak hic ama hic hosumuza gitmeyecek.

Ayfis Anne ve Munis Babamiza bu surecteki essiz yardimlari icin onden BUYUK bir tesekkur ediyoruz. Evimizin duvarlarina “Ayfer”  imzali muhtesem sanat eserleri mi asilmadi, en begendigimiz aynalar mi alinmadi, e yeni ev ya, ufak tefek tamiratlar mi yapilmadi… Yeni hayatimiza hazirlik tamamlandi.

Artik bizim bu ulkede turistlik halimiz kalmadigina gore, Candemir Turizm ulkeyi kose bucak gezdi. Bu blog bizim gezdigimiz yerleri anlatacakti ancak hayatin monoton ritmine bir kapildi mi insan, kendini gelenlerin gezdikleri yerleri anlatirken bulurmus.. (-mus’u kondurunca sanki atalarimiz demis gibi oldu. Yok yaaa ben dedim :P) Gezilerine Melbourne’ de basladilar, sonraki durak tabiki Sydney oldu, ardindan baskent Canberra,  bir sure Sydney’in tasi topragi altindi, sonrasinda Cairns’e _ dunyanin en buyuk resflerine- gittiler.


Bu kadar yol gelmisken Yeni Zelanda’ya gitmeden olur mu? Tabiki olmazdi, Auckland’da kisi basina dusen koyun sayisini hesapladilar. 7 mi 8 mi ne… J Donusten Gold Coast ve Brisbane’a da giderek, geriye gitmedikleri 3 sehir biraktilar. Adelaide, Darwin, Perth. Dusunuyorum da, bizim Yedidal’dan daha da yol tepmisler. Artik gerisi bir sonraki geziye… Bu surecte bizler agzimiz acik olan biteni izledik, gitmedigimiz yerlerle ilgili bilgileri toplamaya koyulduk.
Herseyi yazmaya sayfalar yetmez, iyisi mi biraz foto ile susleyelim…




Ve daha nice guzel anilari biriktirelim...



No comments:

Post a Comment